چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۵

فرماندار دشتی: آمادگی هلال‌احمر برای زمان بارندگی‌ ضروری است

 فرماندار دشتی: آمادگی هلال‌احمر برای زمان بارندگی‌ ضروری است
بوشهر- فرماندار دشتی با اشاره به نزول رحمت الهی در استان و شهرستان، بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای مواجهه با پیامدهای احتمالی بارش‌ها تأکید کرد.