شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۰۹/۳۰

مدیرعامل آبفای تهران: مصرف آب پایتخت ۱۲ درصد کاهش یافت؛سد ها احیا شدند

 مدیرعامل آبفای تهران: مصرف آب پایتخت ۱۲ درصد کاهش یافت؛سد ها احیا شدند
تهران- مدیرعامل آبفای تهران اعلام کرد: با نصب یک میلیون لوازم کاهنده و نشت‌یابی شبکه، مصرف آب پایتخت طی سال جاری ۱۲ درصد کاهش یافته است.