باغداران خراسان شمالی پیش از شیوع آفات اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند
بجنورد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با هشدار نسبت به احتمال افزایش شیوع آفات و بیماریهای باغی بهدنبال بارندگیهای اخیر از باغداران خواست پیش از بروز خسارت اقدامات را جدی بگیرند.