شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۱۰/۰۵

فرماندار دشتی: ۴۰۰میلیارد ریال به محور ناصری–شنبه اختصاص یافت

 فرماندار دشتی: ۴۰۰میلیارد ریال به محور ناصری–شنبه اختصاص یافت
بوشهر- فرماندار دشتی از تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار شهرستانی به پروژه محور ناصری–شنبه در دو سال اخیر خبر داد و گفت: ۹ کیلومتر از این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.