جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱ ساعت قبل

ادارات خوزستان شنبه با تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند

 ادارات خوزستان شنبه با تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند
اهواز - استانداری خوزستان در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، دستور داد ادارات استان روز شنبه با تأخیر فعالیت خود را آغاز کنند.