ورود تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به میدان ترویج الگوی مصرف بهینه
مشهد- سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: توافقی برای بهکارگیری ظرفیتهای مختلف اداره تبلیغات اسلامی در راستای تشویق مردم به صرفهجویی با ادارات آب، برق و گاز صورت گرفته است.