شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱ ساعت قبل

نوری: قطع گاز صنایع خراسان شمالی باید از اولویت خارج شود

 نوری: قطع گاز صنایع خراسان شمالی باید از اولویت خارج شود
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت تأمین پایدار انرژی صنایع گفت: قطع گاز واحدهای تولیدی، به‌ویژه پتروشیمی، باید از اولویت خارج شود تا تولید و اشتغال استان آسیب نبیند.