دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱ ساعت قبل

۲ نیروگاه خورشیدی در دشتی وارد مدار شد؛ افزایش ظرفیت تولید برق

 ۲ نیروگاه خورشیدی در دشتی وارد مدار شد؛ افزایش ظرفیت تولید برق
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: مرحله نهایی ورود ۲ نیروگاه خورشیدی سه مگاواتی در بخش شنبه و طسوج دشتی با هدف تقویت شبکه برق منطقه صورت گرفت.