جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۲/۲۸

یک هکتار از اراضی منطقه پشت بسطام از چنگال زمین‌خواران خارج شد

 یک هکتار از اراضی منطقه پشت بسطام از چنگال زمین‌خواران خارج شد
شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از بازپسگیری یک هکتار اراضی تصرفی در منطقه پشت بسطام خبر داد و گفت: با حکم مقام قضایی بخش بسطام، خلع ید انجام شد و این اراضی به آغوش طبیعت بازگشت.