دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

رحمتی: ۷ نفر در بجنورد بر اثر گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند  

 رحمتی: ۷ نفر در بجنورد بر اثر گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند  
بجنورد - رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۷ نفر بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در یکی از منازل بجنورد مسموم شدند.