اعزام ۷ اتوبوس از زائران گرمسار و ایوانکی به مرقد امام (ره)
گرمسار- فرماندار گرمسار از هماهنگی لازم برای اعزام زائران به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد وگفت: پنج دستگاه اتوبوس از گرمسار و دو دستگاه از ایوانکی، زائران را منتقل خواهند کرد.