یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

ماینرهای قاچاق در جزیره قشم از مدار خارج شدند

 ماینرهای قاچاق در جزیره قشم از مدار خارج شدند
قشم- ماموران انتظامی شهرستان قشم در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و همچنین مبارزه با عوامل ایجاد ناترازی در شبکه برق، موفق به کشف و ضبط ۱۶ دستگاه ماینر فعال غیرمجاز شدند.