جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۳/۰۱

فرماندار دیر: دستگاه‌های اجرایی در مدیریت مصرف انرژی نقش‌آفرینی کنند

 فرماندار دیر: دستگاه‌های اجرایی در مدیریت مصرف انرژی نقش‌آفرینی کنند
بوشهر- فرماندار دیر گفت: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها با اجرای طرح‌های کاهش مصرف در زمان پیک بار، در مدیریت مصرف انرژی نقش‌آفرینی کنند.