اوجگیری گرما در خراسان جنوبی تا یکشنبه؛ دما از ۴۰ درجه فراتر میرود
بیرجند- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم روند افزایشی دما در استان خبر داد و گفت: اوج گرما در روزهای شنبه و یکشنبه رخ خواهد داد و دمای هوا به بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.