چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۷

بیماران پرخطر هرمزگانی در خانه بمانند

 بیماران پرخطر  هرمزگانی در خانه بمانند
بندرعباس- رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با اشاره به تداوم بارش‌های شدید و اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی، گفت: بیماران پرخطر در خانه بمانند، موتورسواران از تردد خودداری کنند.