یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری مهر / ۱۴۰۵/۰۳/۰۶

گردشگری سلامت در خوزستان ارتقا می‌یابد

 گردشگری سلامت در خوزستان ارتقا می‌یابد
اهواز - مدیر امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: افزایش مراکز دارای مجوز پذیرش بیماران خارجی از جمله برنامه‌های مهم دانشگاه در راستای ارتقای حوزه گردشگری سلامت است.