چهارشنبه, ۱۳ تیر, ۱۴۰۳ / 3 July, 2024
۲ روز قبل / سایت میگنا / اجتماعی
میگنا - کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای
ریچارد کوئک، متولد سال 1953 در مالزی، مربی، نویسنده و سخنران موفق در زمینه بازاریابی شبکهای است. او به مدت 20 سال در حوزه حسابداری فعالیت کرده و پس از بازنشستگی به عنوان استاد دانشگاه و استاد کسب و کار مشغول به کار شده است.
از انتشارات بهار سبزکتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ایشما از پدیده ای به نام بازاریابی شبکه ای چه می دانید؟ریچارد کوئک، متولد سال 1953 در مالزی، مربی، نویسنده و سخنران موفق در زمینه بازاریابی شبکهای است. او به مدت 20 سال در حوزه حسابداری فعالیت کرده و پس از بازنشستگی به عنوان استاد دانشگاه و استاد کسب و کار مشغول به کار شده است. کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای با عنوان فرعی (موفقیت یا شکست در 90 روز نخست) یک راهنمای آموزشی درباره چگونگی رسیدن به موفقیت در مشاغلی است که بر اساس مدیوم بازاریابی شبکه ای کار می کنند.
ریچارد کوئک، متولد سال 1953 در مالزی، مربی، نویسنده و سخنران موفق در زمینه بازاریابی شبکهای است. او به مدت 20 سال در حوزه حسابداری فعالیت کرده و پس از بازنشستگی به عنوان استاد دانشگاه و استاد کسب و کار مشغول به کار شده است.
کوئک نویسنده کتابهای متعددی در زمینه بازاریابی شبکهای و موفقیت است، از جمله "رموز موفقیت در بازاریابی شبکهای: موفقیت یا شکست در 90 روز نخست"و "کاپوچینو و موفقیت (101 داستان کوتاه و تفسیر کوتاهشان برای دستیابی به موفقیت)". او همچنین سخنران موفقی است و داستانهای الهامبخش زیادی را در سخنرانیهای خود بیان کرده است
اساسا شما از پدیده ای به نام بازاریابی شبکه ای چه می دانید؟ بطور جدی آیا راجع به این موضوع تحقیق کرده اید؟ این پدیده چه فواید و مزایایی می تواند با خود به دنبال آورد؟ چطور می شود در این حرفه پیشرفت کرد و به فردی ماهر تبدیل شد؟ چگونه افراد را جذب این ما جرا کنیم؟
نگرش و راهکارهای معرفی شده در کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای ساده ولی بسیار اثرگذار هستند و شما میتوانید در بستری علمی به واسطه مطالعه این کتاب، به موفقیتی چشمگیر در این حرفه برسید.
برای آموزش مبتدیان در بازاریابی شبکه ای و کسانی که به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت دارند راهنمای مناسبی خواهد بود تا با راهکارهای کلی در این کسب و کار آشنا شوند.
افراد کارآموز و مبتدی با مطالعه این کتاب می توانند نکات پنهانی در کسب و کار بازاریابی شبکه ای را که مورد استفاده قرار می گیرد را بیاموزند و با سیستم ساده و راهکارهای لازم برای موفقیت در طی 90 روز با بازاریابی شبکه ای آشنا شوند. چون ۹۰ روز اول بسیار فشرده است و اگر برای این مدت برنامه ریزی داشته باشند، برای مدت های طولانی یک بازاریاب شبکهای متخصص خواهند بود.
ریچارد کوئک، مربی، نویسنده و سخنران، سال 1953 در مالزی به دنیا آمد. او به مدت 20 سال در حوزهی حسابداری مشغول فعالیت بوده و پس از بازنشستگی، فعالیت حرفهای خودش را در زمینهی کسب و کار بازاریابی شبکهای و اینترنتی آغاز کرده، وی همواره دغدغهی کمک کردن و الهام بخشیدن به دیگران را داشته و در این راستا سمینارهایی با موضوعات مختلف برگزار میکند و بیش از 10 کتاب در زمینهی بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکهای و توسعهی شخصی تألیف کرده است. او همچنین در بازاریابی شبکهای و تبلیغات آنلاین و آفلاین فعال است.
درباره کتاب
کتاب رموز بازاریابی شبکهای با این هدف تألیف شده که راهکارهای سادهای را که برای موفقیت در کسبوکار بازاریابی شبکهای لازم است، در اختیار خوانندگان قرار دهد و این کسبوکار را برایشان ساده، لذتآفرین، تحولآفرین و ارزشآفرین کند. این کتاب شامل تجربهها و دانشهایی است که کوئک در بیش از ده سال فعالیت مداوم و مستمر در این حرفه به دست آورده است.
در بخش اول، حقیقت هایی دربارهی کسبوکار بازاریابی شبکهای ذکر شده تا از طریق آن بسیاری از بدفهمیهای مرسوم، برطرف شود. در بخش دوم، دربارهی چگونگی لیستنویسی و دعوت از اشخاص، معرفی کسبوکار و پیگیری ثمربخش، مطالبی کاربردی ارائه شده است. در بخش سوم، مفاهیم همانندسازی و راهبردی مجموعهسازی در این حرفه مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است. و در نهایت در بخش چهارم، به ارکان اساسی موفقیت در این کسبوکار، یعنی نگرش، باور، تعهد و آرزو پرداخته شده است.
ریچارد کوئک، متولد سال 1953 در مالزی، مربی، نویسنده و سخنران موفق در زمینه بازاریابی شبکهای است. او به مدت 20 سال در حوزه حسابداری فعالیت کرده و پس از بازنشستگی به عنوان استاد دانشگاه و استاد کسب و کار مشغول به کار شده است.
کوئک نویسنده کتابهای متعددی در زمینه بازاریابی شبکهای و موفقیت است، از جمله "رموز موفقیت در بازاریابی شبکهای: موفقیت یا شکست در 90 روز نخست"و "کاپوچینو و موفقیت (101 داستان کوتاه و تفسیر کوتاهشان برای دستیابی به موفقیت)". او همچنین سخنران موفقی است و داستانهای الهامبخش زیادی را در سخنرانیهای خود بیان کرده است
اساسا شما از پدیده ای به نام بازاریابی شبکه ای چه می دانید؟ بطور جدی آیا راجع به این موضوع تحقیق کرده اید؟ این پدیده چه فواید و مزایایی می تواند با خود به دنبال آورد؟ چطور می شود در این حرفه پیشرفت کرد و به فردی ماهر تبدیل شد؟ چگونه افراد را جذب این ما جرا کنیم؟
نگرش و راهکارهای معرفی شده در کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای ساده ولی بسیار اثرگذار هستند و شما میتوانید در بستری علمی به واسطه مطالعه این کتاب، به موفقیتی چشمگیر در این حرفه برسید.
برای آموزش مبتدیان در بازاریابی شبکه ای و کسانی که به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت دارند راهنمای مناسبی خواهد بود تا با راهکارهای کلی در این کسب و کار آشنا شوند.
افراد کارآموز و مبتدی با مطالعه این کتاب می توانند نکات پنهانی در کسب و کار بازاریابی شبکه ای را که مورد استفاده قرار می گیرد را بیاموزند و با سیستم ساده و راهکارهای لازم برای موفقیت در طی 90 روز با بازاریابی شبکه ای آشنا شوند. چون ۹۰ روز اول بسیار فشرده است و اگر برای این مدت برنامه ریزی داشته باشند، برای مدت های طولانی یک بازاریاب شبکهای متخصص خواهند بود.
ریچارد کوئک، مربی، نویسنده و سخنران، سال 1953 در مالزی به دنیا آمد. او به مدت 20 سال در حوزهی حسابداری مشغول فعالیت بوده و پس از بازنشستگی، فعالیت حرفهای خودش را در زمینهی کسب و کار بازاریابی شبکهای و اینترنتی آغاز کرده، وی همواره دغدغهی کمک کردن و الهام بخشیدن به دیگران را داشته و در این راستا سمینارهایی با موضوعات مختلف برگزار میکند و بیش از 10 کتاب در زمینهی بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکهای و توسعهی شخصی تألیف کرده است. او همچنین در بازاریابی شبکهای و تبلیغات آنلاین و آفلاین فعال است.
درباره کتاب
کتاب رموز بازاریابی شبکهای با این هدف تألیف شده که راهکارهای سادهای را که برای موفقیت در کسبوکار بازاریابی شبکهای لازم است، در اختیار خوانندگان قرار دهد و این کسبوکار را برایشان ساده، لذتآفرین، تحولآفرین و ارزشآفرین کند. این کتاب شامل تجربهها و دانشهایی است که کوئک در بیش از ده سال فعالیت مداوم و مستمر در این حرفه به دست آورده است.
در بخش اول، حقیقت هایی دربارهی کسبوکار بازاریابی شبکهای ذکر شده تا از طریق آن بسیاری از بدفهمیهای مرسوم، برطرف شود. در بخش دوم، دربارهی چگونگی لیستنویسی و دعوت از اشخاص، معرفی کسبوکار و پیگیری ثمربخش، مطالبی کاربردی ارائه شده است. در بخش سوم، مفاهیم همانندسازی و راهبردی مجموعهسازی در این حرفه مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است. و در نهایت در بخش چهارم، به ارکان اساسی موفقیت در این کسبوکار، یعنی نگرش، باور، تعهد و آرزو پرداخته شده است.
انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان سعید جلیلی انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 پرسپولیس فوتبال پزشکیان استقلال یورو 2024 ایران انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم