مدیر کل ساختار و بهبود فرایندهای سازمان ثبت: هوشمندسازی و بازطراحی سامانههای ثبت تحول در نهضت خدمت رسانی به مراجعان رقم میزند
مدیر کل ساختار و بهبود فرایندها سازمان ثبت با اشاره به اینکه در سازمانهای نوین نگاه متفاوتی به مقوله رضایتمندی مراجعین است و این سازمانها رضایت را به عنوان یک ضرورت غیر قابل انکار در راس اهداف خود قرار داده اند، گفت: با این هدف سازمان ثبت در سال جدید با راهاندازی کامل مرکز پایش هوشمند خدمات یکپارچه ثبتی «کاتب» تحول عظیمی در نهضت خدمت رسانی به مراجعان رقم خواهد زد.