دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 خبرگزاری میزان / ۴ ساعت قبل

وزیر کشور: تعامل دستگاه‌های اجرایی با قوه قضاییه بسترساز تحکیم قانون‌مداری است

 وزیر کشور: تعامل دستگاه‌های اجرایی با قوه قضاییه بسترساز تحکیم قانون‌مداری است
وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه نوشت: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با قوه قضاییه، همواره بسترساز تحکیم قانون‌مداری و ارتقای رضایت‌مندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود.