دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از ورود دستگاه قضایی به موضوع آلودگی شدید هوا و گردوغبار در این شهر خبر داد و گفت: علیه دستگاههای متولی که با وجود شرایط ناسالم جوی و هشدارهای هواشناسی، نسبت به تعطیلی و مدیریت بحران اقدام نکردهاند، اعلام جرم خواهد شد.