رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست با برخی از نخبگان و اساتید دانشگاههای تهران همزمان با هفته قوه قضاییه؛ بر تشکیل کارگروههای تخصصی مشترک با دانشگاهها برای آسیبشناسی پروندههای قضایی، اصلاح رویهها و مسئلهمحور شدن برنامههای پیشگیرانه تأکید کرد.