شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری میزان / ۱۴۰۴/۱۰/۰۹

مرکز بی‌خطرسازی پسماند‌های پزشکی اهواز راه‌اندازی شد

 مرکز بی‌خطرسازی پسماند‌های پزشکی اهواز راه‌اندازی شد
معاون دادستان مرکز استان خوزستان از راه‌اندازی مرکز بی‌خطرسازی و دفن پسماند‌های پزشکی در اهواز خبر داد و گفت: مراکز پزشکی کوچک ملزم به همکاری با این مرکز هستند و در صورت تخلف، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.