جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری میزان / ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

سقاب اصفهانی: تصدی‌گری انرژی باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود 

 سقاب اصفهانی: تصدی‌گری انرژی باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود 
رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی با بیان اینکه مردمی‌سازی انرژی به معنای تبدیل شهروندان از مصرف‌کننده صرف به کنشگر فعال در حوزه انرژی است، گفت: مردم باید بتوانند در تصمیم‌گیری، پایش مصرف، انتخاب الگوی استفاده و حتی تولید و بهینه‌سازی انرژی نقش مستقیم ایفا کنند.