ملیپوش والیبال دختران: چرا موفقیت بانوان تکرار نشود؟/ هدف اول ما کسب سهمیه جهانی است
سرعتیزن تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران ایران با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا، گفت: هدف نخست ما کسب سهمیه مسابقات جهانی است و امیدواریم با ارائه نمایشهای خوب، به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.