شهردار تهران: مدیریت خطوط ویژه اتوبوس باید در اختیار مدیریت شهری باشد
شهردار تهران ضمن بیان اینکه با ارسال نامهای به فرمانده انتظامی کشور، خواستار بازگرداندن مدیریت خطوط ویژه اتوبوس تندرو به مجموعه مدیریت شهری شدهایم، گفت: بهدلیل کمبود نیروی انسانی و دیگر محدودیتها، در حال حاضر بسیاری از خطوط فاقد پوشش کامل هستند.