رئیس کل دادگستری استان کرمان از آزادی ۲۱۰ زندانی همزمان با هفته قوه قضاییه و ایام منتسب به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از این زندانیان جرایم غیرعمد با حمایت ستاد دیه و ۱۹۰ نفر دیگر با بهرهگیری از نهادهای ارفاقی، جلب رضایت شکات و طی مراحل قانونی از زندان آزاد شدند.