پویش «به عشق امام حسین (ع) میبخشم» منجر به آزادی یک محکوم به قصاص در استان کرمان شد
معاون حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: اولیای دم یک پرونده قصاص در استان کرمان در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) میبخشم» از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند و محکومعلیه را بخشیدند.