شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری میزان / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

ایران در شورای حکام: نباید حمله به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان عادی‌سازی شود

 ایران در شورای حکام: نباید حمله به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان عادی‌سازی شود
هیات ایرانی در نشست ویژه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محکوم کردن حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان ایران، هشدار داد عادی‌سازی حمله به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، نظام عدم اشاعه و امنیت بین‌المللی را با خطر جدی مواجه می‌کند.