هیات ایرانی در نشست ویژه شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی با محکوم کردن حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به تأسیسات هستهای تحت پادمان ایران، هشدار داد عادیسازی حمله به تأسیسات هستهای صلحآمیز، نظام عدم اشاعه و امنیت بینالمللی را با خطر جدی مواجه میکند.