جهانگیر، سخنگوی دستگاه قضا در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیریهای نمایندگان قوه قضاییه در شوراهای مهم اقتصادی، ۲۶۰ هزار میلیارد ریال از وجوه ارزی به شبکه بانکی کشور بازگشت. در این زمینه ۲۰ نفر از مدیران متخلف شبکه بانکی شناسایی و سلب صلاحیت شدند و برای تغییر به مراجع مربوط معرفی شدند. ۹ بانک و مؤسسه اعتباری به دلیل عمل نکردن به وظایف قانونی با جریمههای نقدی و سایر اقدامات قانونی مواجه شدند.