رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با نمایندگان مردم جیرفت، عنبرآباد و کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی حداکثری میان دستگاه قضایی و مجمع نمایندگان برای حل چالشهای استان، گفت: خروجی تمامی اقدامات باید خدمترسانی بیوقفه به مردم و تحقق عدالت باشد.