سخنگوی کمیسیون روابط بینالملل و توسعه تجارت خانه صمت ورود قوه قضاییه به پرونده ارزهای بازنگشته و تراستیها را اقدامی ضروری برای صیانت از منافع ملی دانست و اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، بازگشت منابع ارزی به کشور نهتنها یک الزام اقتصادی بلکه بخشی از حفظ تابآوری ملی است.