استاندار تهران در پیامی به مناسبت روز ملی اصناف، با قدردانی از تلاش کسبه، بازاریان، اتحادیهها و فعالان صنفی، گفت: اصناف در روزهای دشوار، با استمرار فعالیت و خدمترسانی، نقش مؤثری در حفظ آرامش بازار، تأمین نیازهای مردم و تداوم چرخه تولید و توزیع ایفا کردند.