بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیهای درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بر عزم ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی خود در برابر تجاوز نظامی آمریکا، وفق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، تاکید کرد.