معاون روابط بینالملل بانک مرکزی در اجلاس روسای بانکهای مرکزی و وزرای دارایی سازمان همکاری شانگهای بر حمایت از همکاریهای مالی چندجانبه، تقویت نقش بانکهای مرکزی، کاهش آسیبپذیری در برابر شوکهای خارجی و آمادگی ایران برای مشارکت عملی در سازوکارهای مالی این سازمان تاکید کرد.