دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری میزان / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

تنظیم «دمای آسایش» کلید عبور از اوج مصرف تابستان است

 تنظیم «دمای آسایش» کلید عبور از اوج مصرف تابستان است
یک کارشناس صنعت برق با تأکید بر اقلیم‌محور بودن تقاضای سرمایشی در ایران گفت: افزایش یک درجه‌ای دمای آسایش و کاهش حساسیت دمایی تجهیزات سرمایشی می‌تواند به کاهش بار و مدیریت اوج مصرف برق در تابستان کمک کند.