تنظیم «دمای آسایش» کلید عبور از اوج مصرف تابستان است
یک کارشناس صنعت برق با تأکید بر اقلیممحور بودن تقاضای سرمایشی در ایران گفت: افزایش یک درجهای دمای آسایش و کاهش حساسیت دمایی تجهیزات سرمایشی میتواند به کاهش بار و مدیریت اوج مصرف برق در تابستان کمک کند.