عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی و نظام ارز چندنرخی بهترین سیاستی است که دولت میتوانست در راستای مقابله با هدررفت منابع ارزی و تضعیف تولید داخلی به کار بگیرد، گفت: این موضوع طی سالهای طولانی به مطالبه بخش خصوصی از وزارت اقتصاد بدل شده بود.