معاون عملیات ترافیک پلیس راهور، در واکنش به اظهارات سخنگوی شهرداری تهران درباره لزوم تعیینتکلیف مسئولیت مدیریت خطوط تندرو اتوبوسرانی میان شهرداری و پلیس بر تفکیک وظایف قانونی بین دو دستگاه تأکید کرد و گفت: مسئولیت نظارت بر تخلفات رانندگی در خطوط تندر با پلیس است و تجهیز زیرساختهای آن با شهرداریست.