اگر صفحه را درست نمی‌بینید اینجا را کلیک کنید

حرکت به سمت هوشمندسازی برای کاهش دغدغه شهروندان
به گزارش خبرنگار مهر، رضا ناصر سرای سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در مراسم بازدید از مرکز سامانه مدیریت شهری سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: وظیفه ما جلب رضایت مندی مردم است و در این راستا سامانه ۱۳۷ پلاس راه اندازی شده است و در بستر ۵ شعار اصلی حرکت می‌کند به دنبال این هستیم تا طعم واقعی خدمت را در بستر این سامانه به مردم بچشانیم. وی ادامه داد: در حال حاضر به سمت هوشمندسازی و فناوری‌های نوین حرکت کرده‌ایم و می‌خواهیم از دغدغه مردم بکاهیم. ناصر سرای بیان کرد: برای بازگرداندن اعتماد شهروندان به دنبال توسعه این سامانه هستیم در حال حاضر شهروندان می‌توانند تمام شکایات خود را در این سامانه مطرح کنند. سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی تصریح کرد: هم اکنون ۷۰۰ موضوع مختلف در این سامانه مطرح شده است و شهروندان می‌توانند بدون درج شماره تلفن و بدون احراز هویت پیام خود را به صورت ناشناس ثبت کرده و پس از اعلام گزارش خود از نتیجه آن باخبر شوند. کد خبر 5489479 مهشید جعفری معظم