واکنش یوسف پزشکیان به نقدهای اخیر: واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا
یوسف پزشکیان نوشت؛ من قائل به عصمت مسئولان کشور نیستم بله ممکن است خطا کنند اما اطمینان دارم که مسئولان ما دلسوزند، اعتلای ایران و اسلام برایشان مهم است و همه تلاششان را برای اعتلای ایران میکنند.