نمایشگاه خودرو مشهد در آستانه برگزاری/ چرا نمایشگاههای خودرو دیگر کارکرد ندارند؟
نمایشگاههای خودرو فرصتی برای ارائه محصولات جدید و معرفی خدمات شرکتها به مخاطبین بودهاند. اوج این نمایشگاهها در دهه هشتاد و هفتاد بود که شهروندان میتوانستند به آسانی با محصولات جدید آشنا شوند و نحوه خرید خودرو از شرکت را نیز دنبال کنند. این روند به جایی ختم شد که نمایشگاههای خودرو تبدیل به جولان خودروهای چینی و گران شدند و دیگر کسی انگیزه حضور در آنها را پیدا نکرد. تنها بلاگرهای خودرویی و علاقهمندان به این صنعت مخاطبین نمایشگاه شدند آن هم برای دو روز اول!