مهندسی سبد محصول در جاده مخصوص/ایران خودرو در پاییز ۱۴۰۴ و ۱۴۰۳ چقدر خودرو محبوب تولید کرد؟
کارنامه دو ماهه پاییز ۱۴۰۴ ایرانخودرو در بخش محصولات مدرن (دنا، تارا و هایما) نشاندهنده یک «موفقیت مالی» و یک «شکست در دیپلماسی بازار» است. شرکت موفق شده است با تکیه بر این سه محصول، جریان نقدینگی خود را به شدت تقویت کند و رکوردهای درآمدی سال گذشته را جابهجا نماید. اما این موفقیت به قیمت فشار قیمتی بر مصرفکننده و کاهش تنوع در بخش خودروهای ارزانقیمت به دست آمده است.