افزایش سهم بازار جهانی و مقابله با چالشهای داخلی انرژی در فولاد مبارکه
بررسی ارقام فروش فولاد مبارکه در سه ماه اخیر، یک تغییر استراتژیک و حیاتی در منابع درآمدی فولاد را مشخص میکند. در حالی که افزایش کلی درآمد تنها ۸.۸ درصد بوده است، عوامل تشکیلدهنده آن گویای یک دگرگونی در اولویتهای فروش است. فروش در بازار داخلی که به طور سنتی بخش عمده درآمد را تأمین میکند، در هفت ماهه جاری به ۱،۲۰۲،۵۶۱ میلیون ریال بالغ شد. این رقم در مقایسه با ۱،۲۶۸،۵۲۷ میلیون ریال فروش داخلی در سال قبل، کاهشی معادل ۵.۲ درصد را نشان میدهد. این کاهش میتواند ناشی از سیاستهای مدیریت عرضه به منظور …