پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت نفت ما / ۳ ساعت قبل

بازگشت واحد ۱۶۵ مگاواتی نیروگاه خلیج فارس هرمزگان به مدار تولید | نفت ما

 بازگشت واحد ۱۶۵ مگاواتی نیروگاه خلیج فارس هرمزگان به مدار تولید | نفت ما
وزارت نیرو اعلام کرد: یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای مولد برق کشور در نیروگاه گازی خلیج فارس هرمزگان، پس از عملیات جامع تعمیراتی توسط شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، بار دیگر با ظرفیت ۱۶۵ مگاوات به مدار تولید بازگشت.