رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره برنامههای استخدامی دولت گفت: یکی از محورهای ششگانه این برنامه، اصلاح و بازنگری فرآیندهای استخدامی و حرکت به سمت عدالت در جذب نیرو بود. نخستین اقدام ما در دولت چهاردهم اصلاح آییننامه نحوه جذب نیروی انسانی بود.