وزیر خارجه پاکستان تصریح کرد: معتقدم که موضوع ذخایر اورانیوم را می توان در یکی از گروه های فنی سه گانه حل و فصل کرد. پاکستان موفق شد برای نخستین بار میان آمریکا و ایران طی ۴۷ سال گذشته نشست برگزار کند. جنگ میان آنها وحشتناک بوده و پیامدهای منفی بر اقتصاد داشته است.