پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت نفت ما / ۳ ساعت قبل

فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد | نفت ما

 فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد | نفت ما
شرکت دولتی انرژی فرانسه به نام «EDF» به‌طور موقت دو راکتور هسته‌ای را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه زیست‌محیطی از مدار خارج کرده است؛ اقدامی که همزمان با موج گرمای بی‌سابقه‌ای انجام می‌شود که تاکنون قربانیان متعددی بر جای گذاشته است.