اختلال در بانکهای ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات در اثر حمله سایبری به زیرساخت ارتباطی این بانکها ایجاد شده و پس از تلاشهای کارشناسان فنی، خدمات پایه مبتنی بر کارت در این بانکها، مجددا و با استفاده از روشهای جایگزین در اختیار مشتریان قرار گرفته است.