شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت نورنیوز / ۱۴۰۵/۰۲/۰۳

آتش‌بس بین واشنگتن و تهران «شرم‌آورترین شکست استراتژیک» آمریکا است

 آتش‌بس بین واشنگتن و تهران «شرم‌آورترین شکست استراتژیک» آمریکا است
یک نویسنده روس در تحلیلی که منعکس‌کننده بزرگی تغییرات ژئوپلیتیکی فعلی است، آتش‌بس در جنگ اخیر بین واشنگتن و تهران را «لحظه‌ای تحقیرآمیز از افشاگری» برای دولت آمریکا توصیف کرد.