جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت نورنیوز / ۲ ساعت قبل

نقض دوباره آتش‌بس؛ اسرائیل از ساکنان شهر منصوری خواست منطقه را تخلیه کنند

 نقض دوباره آتش‌بس؛ اسرائیل از ساکنان شهر منصوری خواست منطقه را تخلیه کنند
در ادامه نقض‌های مکرر آتش‌بس از سوی اسرائیل، ارتش این رژیم با پخش اعلامیه بر فراز شهر منصوری از ساکنان خواست هرچه سریع‌تر این منطقه را ترک کنند.