سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان از ازسرگیری مذاکرات فنی ایران و آمریکا در سطح کارشناسی طی روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد این گفتوگوها با میانجیگری پاکستان و قطر ادامه خواهد یافت. به گفته وی، مذاکرات مرتبط با اجرای تفاهمنامه تهران و واشنگتن، با وجود وقفههای مقطعی، همچنان در جریان است.